Competence Call Center
Competence Call Center

Kto sme

CCC poskytuje v osemnástich pobočkách v ôsmich krajinách zákaznícky servis na najvyššej úrovni – a to v 28 cudzích jazykoch. Disponujeme už 20-ročnými skúsenosťami v oblasti prichádzajúcich hovorov, outgoing kampaní a písomnej komunikácie s klientami a spolu 52 medzinárodných ocenení a certifikátov kvality podľa noriem EN 15838, ISO 9001 a ISO 10002 je dôkazom vysokého kvalitatívneho štandardu.

Koho hľadáme

Hľadáme komunikačné talenty, ľudí, pre ktorých je radosťou pomáhať druhým a ktorí dokážu zákazníkovi sebaisto, ale zároveň priateľsky poradiť. Pri tejto práci je potrebná veľká dávka empatie, ochoty a trpezlivosti, ale nemenej dôležitá je aj schopnosť práce s počítačom na dobrej úrovni. Naši zamestnanci sú flexibilní, majú tímového ducha a môžeme sa na nich vždy spoľahnúť.

Čo ponúkame

Našim zamestnancom ponúkame moderné a príjemné pracovné prostredie, ako aj príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj s možnosťou kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti. Výhodou je určite flexibilné plánovanie pracovného času a samozrejmosťou je pre nás aj starostlivosť o našich kolegov, či už formou aktivít zameraných na zdravie, tímových akcií alebo rôznych benefitov.

Kde nás nájdete?